Обхват и общи бележки

 

(1) Съгласно индивидуалните договорености и споразумения, които имат предимство пред тези Общи условия, бизнес отношенията между продавача и клиента се уреждат изключително от следните условия. Освен ако не е договорено друго, включването на собствените условия на клиента е в противоречие

(2) Клиентът е потребител, доколкото сключва договора за цели, които могат да бъдат приписани предимно нито на търговската, нито на неговата независима професионална дейност. От друга страна, предприемач е всяко физическо или юридическо лице или юридическо дружество, което при сключването на правна сделка действа при упражняване на своята търговска или независима професионална дейност.

заключение

(1) Договорът се сключва с:

(посочете името и адреса тук)

________________________

________________________

________________________

(2) Съществените характеристики на стоките произтичат от определеното от продавача описание на съответния продукт.

(3) Всички оферти в онлайн магазина на продавача представляват само необвързваща покана към клиента да представи съответната оферта на продавача. След като продавачът получи поръчката на клиента, клиентът първо ще получи потвърждение на поръчката от продавача, обикновено по електронна поща (потвърждение на поръчката). Потвърждението на поръчката все още не представлява приемане на поръчката.След получаване на поръчката от страна на клиента, продавачът ще го провери в кратък срок и уведомява клиента в рамките на 2 работни дни дали приема поръчката (потвърждение на поръчката).

Процесът на поръчка в онлайн магазина

Продавачът работи, както следва:

(4) Клиентът може да избира продукти от асортимента на продавача и да ги събира чрез бутона "Добави в кошницата" в така наречената кошница за пазаруване. С натискане на бутона "Кошница" клиентът получава преглед на избраните продукти. С бутона "Купи сега" той прави обвързващо заявление за закупуване на стоките в количката. Преди подаване на поръчката, клиентът може да промени и прегледа въведените данни, както и въведените данни по всяко време, използвайки функциите на браузъра "Назад" и "Напред", показани като стрелки. Заявлението може да бъде подадено и предадено само ако клиентът е приел тези правила и условия, като натисне бутона "Приемане на условията" и по този начин е включен в неговото заявление. След това продавачът изпраща на клиента автоматично потвърждение на получаването по електронна поща, в което поръчката на клиента е отново изброена и клиентът може да отпечата функцията "Печат".

Автоматичното потвърждение за получаване само удостоверява, че поръчката на клиента е получена от продавача и не представлява приемане на искането.

декларацията за приемане от продавача, която ще бъде изпратена чрез отделен e-mail.

Предмет на договора, състояние, доставка, наличност на стоки

(1) Предмет на договора са посочените от клиента стоки и услуги в рамките на поръчката и са посочени в потвърждението на поръчката и / или потвърждението на поръчката в крайните цени, посочени в онлайн магазина. Тук са запазени грешки и грешки, особено що се отнася до наличието на стоки.

(2) Характерът на поръчаните стоки произтича от описанията на продуктите в онлайн магазина. Изображенията в сайта могат да отразяват продуктите само неточно; По-специално цветовете могат да се различават значително по технически причини. Изображенията са само с илюстративна цел и могат да се различават от продукта. Спецификациите, теглото, мерките и производителността са възможно най-точни, но могат да имат обичайните отклонения. Описаните тук характеристики не са дефекти на продуктите, доставени от продавача.

(3) Ако в момента на поръчката на клиента няма налични копия от избрания от него продукт, продавачът информира клиента за това в потвърждението на поръчката. Ако продуктът не може да бъде доставен за постоянно, продавачът се отклонява от декларацията за приемане. В този случай не е сключен договор.

(4) Ако продуктът, посочен от клиента в поръчката, е временно недостъпен, продавачът незабавно информира клиента в потвърждението на поръчката. В случай на закъснение от повече от две седмици, клиентът има право да се оттегли от договора. Между другото, в този случай, продавачът има право да се оттегли от договора.

По този начин той незабавно ще възстанови всички плащания, направени от клиента

Правила за анулиране за потребителите

оттегляне

Ако сте потребител, имате право да се откажете от този договор в срок от четиринадесет дни, без да посочите причина. Срокът за анулиране е четиринадесет дни от деня, в който вие или трето лице, посочено от вас, което не е превозвачът, е придобило последните стоки. За да упражните правото си на отказ, трябва да се свържете с нас

 

Gemi elettronica srl,

Contrada piano mulino, А1,

85034, Francavilla в Sinni (PZ)

Тел .: (+39) 0973 577845,

Факс: (+39) 0973 574343

ordinigemi @@ gmail.com

чрез ясно изявление (като писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща) за решението ви да се оттегли от този договор. Можете да попълните и изпратите формуляра за отказ по електронен път или друго недвусмислено изявление на нашия уебсайт. Ако се възползвате от тази опция, ние ще ви изпратим незабавно (например по електронна поща) потвърждение за получаването на такова оттегляне. За да се запази срокът за анулиране, е достатъчно да изпратите известието за упражняването на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ.

Последици от отмяната

 

Ако се откажете от това Споразумение, ние сме избрали всички плащания, които сме получили от Вас, включително таксите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора на различен метод на доставка от най-благоприятната стандартна доставка, която предлагаме трябва да изплати незабавно и най-късно в срок от четиринадесет дни от датата, на която уведомлението за отмяната на този договор е достигнало до нас. За това погасяване използваме същите средства за плащане, които сте използвали при първоначалната транзакция, освен ако не е договорено друго с вас; В никакъв случай няма да бъдете таксувани за тези погасителни такси.

Трябва да ни върнете незабавно и във всеки случай не по-късно от четиринадесет дни от датата, на която сте ни информирали за анулирането на този договор. Срокът се спазва, ако изпратите стоката преди изтичането на четиринадесетдневния срок. Ще понесете непосредствените разходи за връщане на стоката, ако цената на върнатата стока не надвишава 40 евро. В противен случай връщането е безплатно за вас. Непакети могат да се вземат за наша сметка.

  

Трябва само да заплатите за евентуална загуба на стойност на стоката, ако тази загуба на стойност се дължи на обработка, която не е необходима за проверка на естеството, характеристиките и функционалността на стоките.