ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРОДАЖБА, в сила от 11.12.2021 г.

Помещение

Следните Общи условия за продажба регулират продажбата на този уебсайт “https://www.gemimarket.it” (Уебсайт). Продавачът е Gemi Elettronica Srl, със седалище в Viale Monza 347 Milano MI 20126 IT , Търговска камара на MI - 2114222, ДДС номер IT01765660764, акционерен капитал от 80 000,00 € напълно платен (Продавач).

Член 1. Обхват на приложение

1.1 Продажбата на уебсайта представлява споразумение за продажба от разстояние, регулирано от глава I, дял III (раздел 45 и следващите) от законодателен указ от 6 септември 2005 г., № 206 (ит. Кодекс на потребителите) и със Законодателен декрет от 9 април 2003 г., № 70 относно електронната търговия.

1.2 Общите условия за продажба се прилагат за всички продажби, обработени от Продавача на уебсайта. Условията се изчисляват само като се вземат предвид работните дни и с изключение на събота, неделя и празници.

1.3 Общите условия за продажба могат да бъдат променени и/или модифицирани по всяко време. Евентуалните промени и/или нови условия ще бъдат валидни от датата на публикуването им на уебсайта. Поради тази причина, преди да направят поръчка, потребителите са любезно поканени да посещават редовно уебсайта, за да прочетат най-актуалната версия на Общите условия за продажба.

1.4 Приложимите Общи условия за продажба са тези, които са в сила към датата, на която е подадена поръчка за покупка.

1.5 Тези Общи условия за продажба не регулират продажбата на продукти и/или предоставянето на услуги от страни, различни от Продавача, достъпни на уебсайта чрез връзки, банери или хипервръзки. Преди да участва в търговски сделки с тези страни, потребителят трябва да провери техните условия за продажба. Продавачът не носи отговорност за предоставянето на услуги и/или продажбата на продукти от тези страни. Продавачът не извършва никакви проверки и/или мониторинг на уебсайтовете, които могат да бъдат достигнати чрез тези връзки. Продавачът не поема отговорност за съдържанието на тези уебсайтове, нито за каквито и да е възможни грешки и/или пропуски и/или правни нарушения от страна на посочените уебсайтове.

1.6 Потребителят трябва внимателно да прочете тези Общи условия на Продажба и всяка друга информация, която Продавачът предоставя на уебсайта, също и по време на процеса на покупка.

1.7 Подаването на поръчка за покупка представлява приемане на тези Общи условия за продажба.

Статия 2. Покупка през Уебсайта

2.1 Покупката през Уебсайта е разрешена на потребител, който

  • е регистриран потребител на Уебсайта < /li>
  • действа и като потребител, и като търговец. На основание чл.3, ал.1, б. a) от Кодекса на потребителите, „потребител“ се определя като физическо лице, което действа за цели, несвързани с бизнес, търговски, професионални или занаятчийски дейности, които може да извършва. На основание чл.3, ал.1, б. в) от Кодекса на потребителите, „търговец“ се определя като физическо лице, което действа за цели, свързани с неговите/нейните бизнес, търговски, професионални или занаятчийски дейности.

2.2 В в случай на поръчки, които са необичайни по отношение на количеството и/или честотата на покупките, Продавачът си запазва правото да предприеме всички необходими действия за спиране на нередностите.

2.3 Продавачът си запазва правото да откаже или анулира направени поръчки:

  • от потребител, с когото Продавачът е в спор
  • от потребител, който е нарушил тези Общи условия за продажба
  • от потребител, който е изпратил неверни, непълни или по друг начин неточни лични данни или който не е изпратил на Продавача необходимите документи

Член 3. Регистриране на уебсайта

3.1 За да се регистрира в уебсайта, потребителят трябва да попълни регистрационната форма, като въведе следните данни:

  • име
  • фамилия
  • имейл
  • адрес
  • телефон
  • codice fiscale.

3.2 Потребителят се задължава незабавно да информира Продавача, ако има съмнения за или стане запознат с всяко незаконно използване или разкриване на посочените данни.

3.3 Потребителят гарантира, че личните данни, предоставени по време на процедурата по регистрация за уебсайта, са пълни и верни и се задължава да обезщети и предпази Продавача от всякакви загуби, щети и/или отговорности, произтичащи от и/или по какъвто и да е начин свързани с нарушение от страна на потребителя на разпоредбите относно регистрацията в уебсайта или съхранението на идентификационни данни за регистрация.

Член 4. Информация, необходима за Сключване на договор

4.1 В съответствие със Законодателен декрет от 9 април 2003 г., № 70 относно електронната търговия, Продавачът информира потребителя, че:

  • за сключване на договор за покупка на уебсайта, потребителят трябва да попълни формуляр за поръчка в електронен формат и да го изпрати на Продавача по електронен път, следвайки инструкциите, които ще се появяват от време на време на уебсайта;
  • договорът е сключен когато формулярът за поръчка достигне сървъра на Продавача
  • след като формулярът за поръчка бъде изпратен, Продавачът ще изпрати на потребителя на предоставения имейл адрес потвърждение на поръчката, съдържащо следното:
    • описания на покупките
    • съответната цена
    • индикация за платежното средство
    • индикация за разходите за доставка
    • индикация от разходите за доставка и всички допълнителни разходи.

Член 5. Наличност на продукта

5.1 Наличността на продукта се наблюдава постоянно и се актуализира. Въпреки това, тъй като уебсайтът може да бъде посещаван едновременно от различни потребители, е възможно повече от един потребител да закупи един и същ продукт едновременно. В тези случаи Продуктът може да изглежда като наличен за кратко време, въпреки че всъщност е изчерпан или моментално не е наличен, тъй като е необходимо презареждане.

5.2 Уебсайтът съдържа информация, свързана с наличността на всеки Продукт.

5.3 Ако Продуктът се окаже недостъпен поради гореспоменатите причини или в други случаи на неочаквана липса на наличност на Продукта, без да се засягат други законови права на потребителя, особено тези, предвидени в Книга IV, дял II , глава XIV от Италианския граждански кодекс, Продавачът ще информира незабавно потребителя. Следователно потребителят ще има право да прекрати споразумението съгласно член 61, параграфи 4 и 5 от Кодекса на потребителите.

5.4 Алтернативно и без да се засягат правата му, потребителят може да приеме:

  • удължаване на срока на доставка
  • продукт на равностойна или по-висока стойност (в този случай при плащане на разликата и при изрично приемане от страна на потребителя)
  • ваучер за отстъпка, който да се изразходва за покупки на сайта. Сумата на ваучера за отстъпка, датата на изтичане и всички ограничения ще бъдат съобщавани от Продавача от време на време.

5.5 Ако е поискано възстановяване на сумата, платена за закупуване на Продукти които по-късно се оказаха недостъпни, Продавачът ще възстанови сумата в рамките на максимум 10 дни.

5.6 Ако потребителят се възползва от правото си да прекрати договора съгласно член 61, параграфи 4 и 5 от Кодекса на потребителите, договорът за покупка ще бъде прекратен. Ако плащането на общата дължима сума - определена от цената на Продукта, таксите за доставка, ако е приложимо, и всякакви други допълнителни разходи, произтичащи от поръчката (Обща дължима сума) - вече е извършено, Продавачът ще възстанови Общата сума Дължима сума съгласно статия „Начини на плащане за покупки, направени през уебсайта“.

Чл. 6. Продуктов лист

6.1 Всеки продукт е придружен от продуктов информационен лист, илюстриращ основните му характеристики (Продуктов лист). Изображенията и описанията на уебсайта възпроизвеждат характеристиките на продуктите възможно най-вярно. Въпреки това, цветовете на Продуктите може да се различават от действителните поради настройките на компютърните системи или компютрите, използвани за разглеждането им. Освен това изображенията на продукта в продуктовия лист може да се различават по размер или по отношение на допълнителните продукти. Следователно тези изображения трябва да се разбират като приблизителни и предполагащи общоприети прагове на толерантност. За целите на договора за продажба на стоки описанието на продукта във формуляра за поръчка, изпратен от потребителя, се приема като референтна точка.

Член 7. Цени

7.1 Всички цени са с включено ДДС.

7.2 Продавачът си запазва правото да променя цената по всяко време без предизвестие, като се разбира, че цената, начислена на потребителя, ще бъде тази, посочена в Уебсайт към момента на подаване на поръчката и няма да се регистрират колебания (увеличаване или намаление) след предаването на въпросната поръчка.

7.3 Разходите за доставка, ако има такива, са изрично и отделно посочени в поръчката формуляр, преди потребителят да продължи да предава същото.

Член 8. Поръчки за покупка

8.1 Продавачът ще достави Продуктите само след получаване на потвърждението за успешното плащане на Общата сума Дължи се от използването. Собствеността върху продуктите ще бъде прехвърлена на вас в момента на доставката, разбирана като момента на доставка на продукта на превозвача. Всеки риск от загуба или повреда на Продукта(ите), който не може да бъде приписан на Продавача, ще премине върху потребителя, след като последният или трета страна, посочена от потребителя, различна от куриера, материално влезе във владение на Продукта(ите). .

Избраната от вас Услуга ще бъде извършена само след плащане на Общата дължима сума. Продавачът си запазва правото да не предостави услугата, ако след подаване на Вашата поръчка за покупка се установи, че не сте платили цялата или част от Общата дължима сума.

8.2 Договорът за покупка се прекратява при неплащане на Общата дължима сума. Освен ако не е уговорено друго писмено с вас, поръчката ще бъде съответно анулирана.

8.3 За да изпратите поръчка за покупка, е необходимо да прочетете и одобрите тези Общи условия за продажба, като щракнете върху съответното поле на страниците на процеса на покупка. Неприемането на тези Общи условия за продажба ще направи невъзможно извършването на покупки на този уебсайт.

Член 9. Начини на плащане за покупки, направени през уебсайта

9.1 Плащането на уебсайтът може да бъде направен чрез:

  • разплащателни карти
  • PayPal
  • наложен платеж
  • банков превод.

9.2 Продавачът приема следните кредитни карти:

  • VISA
  • MasterCard (Cirrus Maestro)
  • PostePay
  • American Express

Таксуването ще бъде направено само след като (i) данните за вашата платежна карта, използвани за плащане, са потвърдени и (ii) издателят на платежната карта, използвана от сте издали пълномощното за дебит.

Съгласно Директива 2015/2366/ (ЕС) относно платежните услуги на вътрешния пазар (PSD2), потребителят е информиран, че може да се наложи да завърши покупката процес, като отговаря на критериите за удостоверяване, изисквани от платежната институция, която отговаря за обработката на транзакцията за онлайн плащане. Критериите за удостоверяване се отнасят до самоличността на потребителя (за да отговаря на този критерий, потребителят трябва да е регистриран на уебсайта по време на транзакцията за покупка) и контекстното познаване на кода за удостоверяване, предаден от платежната институция (строго удостоверяване на клиента). Неизпълнението на тази процедура може да направи невъзможно финализирането на покупката на уебсайта.

Поверителните данни на разплащателната карта (номер на картата, титуляр, дата на изтичане, код за сигурност) се криптират и предават директно на съответната платежна институция, без да преминава през сървърите, използвани от Продавача. Поради това Продавачът никога няма достъп и не съхранява данните на вашата платежна карта, използвана за плащане на продуктите.

Таксуването на общата дължима сума ще бъде направено само в момента на предаване на поръчката .

9.3 Що се отнася до плащанията чрез PayPal, потребителят ще бъде пренасочен към уебсайта www.paypal.com, където ще извърши плащането въз основа на предписаната процедура, регулирана от PayPal, и правилата и условията на споразумението, договорено между потребителя и PayPal. Данните, въведени в уебсайта на PayPal, ще бъдат обработени директно от PayPal и няма да бъдат изпращани или споделяни с Продавача. По този начин Продавачът не може да знае или да запомни по какъвто и да е начин данните за кредитната карта, свързани с PayPal акаунта на потребителя, или подробностите за всяка друга форма на плащане, свързана с въпросния акаунт.

Ако плащането е направено чрез PayPal, общата дължима сума ще бъде таксувана от PayPal към акаунта на потребителя едновременно със сключването на онлайн споразумението. Ако споразумението бъде прекратено или във всеки друг случай на възстановяване по каквато и да е причина, сумата на възстановяването, дължима на потребителя, ще бъде кредитирана в акаунта на потребителя в PayPal. Срокът за кредитиране на сумата на платежния инструмент, свързан с тази сметка, зависи изключително от PayPal и банковата система. След като поръчката за кредит е уредена в полза на въпросната сметка, Продавачът не се счита за отговорен за каквито и да е забавяния или пропуски при кредитирането на възстановяването на сумата на Потребителя. Всеки вид възстановяване, което трябва да бъде извършено съгласно настоящите Общи условия за продажба, ще бъде направено в акаунта на потребителя в PayPal.

9.4 Ако изберете наложен платеж като средство за плащане, Продавачът ви информира че пратката ще бъде таксувана с допълнителна такса от 5,90 € или различната сума, показана на уебсайта. Ако изберете да платите с наложен платеж, в момента на доставка на Продуктите трябва да разполагате с пари в брой в размер на сумата, посочена в поръчката за покупка (тъй като куриерът не е упълномощен да приема чекове или да дава ресто): в противен случай , договорът за покупка ще се счита за прекратен по право съгласно и за целите на член 1456 от Италианския граждански кодекс. Ще бъдете уведомени за прекратяване на договора и последващо анулиране на поръчката. Всяко възстановяване, което трябва да бъде извършено съгласно настоящите Общи условия за продажба, ще бъде направено чрез банков превод към банковите данни, предоставени от вас.

9.5 Ако изберете да платите чрез банков превод, след като поръчката бъде получена, Продавачът ще уведоми потребителя по имейл за банковите данни и крайния срок за извършване на превода. Имейлът може да съдържа искане за изпращане по имейл на разписката за извършения превод или потвърждението за същия.

В случай на плащане чрез банков превод, срокът за доставка на Продукта(ите) ще тече от датата на получаване на банковия превод от страна на Продавача или от датата, на която банковият превод е потвърден като нареден в полза на Продавача, което от двете настъпи първо.

Освен ако не е договорено друго, Услугите ще бъдат предоставени само след получаване по банков път на общата дължима сума.

От потребителя се изисква да посочи:

  • референтния номер на поръчката за покупка
  • датата на поръчката за покупка.

След като поръчката бъде направена, трябва да платите в рамките на 7 работни дни. Неспазването ще доведе до автоматично прекратяване на договора в следващите 3 работни дни.

Чл. 10. Доставка на продукти

10.1 Няма ограничения за доставката, освен в случаите, посочени на уебсайта и/или в продуктовия лист.

10.2 Разходите за доставка на продуктите, които могат да варират в зависимост от процедурата за доставка, избрана от потребителя, и всички други възможни разходи ще бъдат поети от потребителя, освен когато е посочено друго в продуктовия лист или в други части, където това е съобщено.

10.3 Продуктите ще бъдат доставени в рамките на 3 дни след получаване на поръчката и при всички случаи в рамките на тридесет дни, считано от деня, в който е сключено споразумението.

10.4 Молим ви да проверите условията на доставения продукт. Без да се засяга фактът, че рискът от загуба или повреда на Продукта по причини, които не се дължат на Продавача, се прехвърля, когато Вие или трета страна, посочена от Вас и различна от превозвача, физически влезе във владение на Продукта, Продавачът Ви предлага да проверите броя на получените Продукти и дали опаковката е непокътната, неповредена, не е намокрена или променена по друг начин, дори в затварящите материали; също така, Продавачът Ви предлага да посочите в транспортния документ на превозвача, всички аномалии, приемайки в този случай пакета с резервация. В случай, че опаковката показва очевидни признаци на подправяне или промяна, препоръчително е незабавно да уведомите Продавача. Във всеки случай се прилагат правото на отказ (ако има такъв за продукта) и правната гаранция за съответствие.

Член 11. Право на отказ

11.1 Потребителят - който действа като потребител - има право да се откаже от договора за продажба на стоки за Продукта, без да посочва причината и без да поема допълнителни разходи и разноски, различни от посочените в този член, в рамките на четиринадесет календарни дни (Право на отказ). Периодът за отказ (период за отказ) изтича след 14 дни:

a в случай на поръчка на един продукт, от деня, в който потребителят или трета страна, различна от превозвача и посочена от потребителя, влезе в материално притежание на продукта;

b. в случай на Множествена поръчка с отделни доставки, от деня, в който потребителят или трета страна, различна от превозвача и посочена от потребителя, влезе във владение на последния доставен Продукт; или

c. при поръчка, свързана с доставка на Продукт от различни партиди или множество бройки, от деня, в който Вие или трето лице, различно от превозвача и избрано от Вас, придобиете физическото владение на последната партида или последната бройка .

11.2 За да упражни Правото на отказ, потребителят трябва да информира Продавача, преди изтичането на Периода за отказ, за ​​решението си да се оттегли.

11.3 Вие сте упражнили своето Право на отказ в рамките на Срока за отказ, ако съответното съобщение е изпратено от Вас преди изтичането на Срока за отказ. Тази комуникация трябва да бъде предадена по следните начини:

Имейл: [email protected]

< p>Потребителят трябва да получи трайни средства за съхранение на комуникацията, свързана с упражняването на Правото на отказ, тъй като тежестта на доказване относно упражняването на това право преди изтичането на Периода на отказ пада върху потребителя.

11.4 В случай на упражняване на правото на отказ, след като правото бъде упражнено, потребителят трябва да уреди Продуктите да бъдат върнати на Продавача без неоправдано забавяне и при всички случаи преди 14 календарни дни от датата, на която потребителят е информирал Продавача за решението си да се откаже от договора. Срокът е спазен, ако потребителят предаде Продукта(ите) преди изтичането на горепосочения 14-дневен срок на куриера, посочен от Продавача или, въз основа на съответните обстоятелства, на куриер по избор (Срок за връщане). Продуктът, надлежно защитен и опакован и в оригиналната си опаковка (ако е възможно), трябва да бъде върнат на следния адрес (оригиналната опаковка винаги се изисква, ако серийните номера на продуктите са отпечатани върху нея):

Gemi Elettronica

Contrada Piano Mulino, Lotto A1 85034, Francavilla sul Sinni (PZ)

11.5 Разходите за връщане на продукта (включително мита) са за сметка на потребителя и връщането става на негова отговорност.

11.6 Ако потребителят се оттегли от споразумението, Продавачът възстановява Общата дължима сума, платена от потребителя за Продукта, включително разходите за доставка, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 календарни дни от датата, на която Продавачът е бил информиран за решението на потребителя да се откаже от договора. Възстановяването ще се извърши чрез използване на същия метод на плащане, използван за първоначалната транзакция. В случай, че потребителят е върнал Продуктите, използвайки превозвач по свой избор и на свои разноски, Продавачът може да спре възстановяването до получаване на Продуктите или докато не докажете демонстрацията си, че сте изпратили Продуктите обратно, което от двете настъпи по-рано.

11.7 Потребителят е отговорен само за намаляването на стойността на стоките поради различно използване на продукта от необходимото за установяване на характеристиките и функционирането на продукта. Във всеки случай продуктът трябва да се съхранява, борави и проверява с обичайната грижа и да се върне непокътнат, завършен във всичките си части, напълно функционален, трябва да включва също всички аксесоари и илюстративните листовки, етикетите и печата, ако има такъв, прикрепени към Продукта, непокътнати и неподправени, напълно подходящи за употребата, за която е предназначен, и без признаци на износване или замърсяване. Оттеглянето се прилага към Продукта в неговата цялост. В този смисъл не може да се упражнява само за някои части и/или аксесоари (които не представляват и не са автономни продукти) на Продукта.

11.8 Ако Продуктът е претърпял загуба на стойност в резултат на боравенето със стоката, различно от необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на продукта, Продавачът си запазва правото да приспадне от сумата за възстановяване сума, равна на тази загуба на стойност. Компанията ще ви уведоми в рамките на получаването на продукта за обстоятелството и последващата намалена сума за възстановяване. Ако възстановяването вече е изплатено, Компанията ще съобщи банковите данни за плащането на дължимата сума от потребителя поради намаляване на стойността на продукта.

11.9 В случай, че тегленето е извършено не е упражнено в съответствие с разпоредбите на приложимото законодателство, това няма да доведе до прекратяване на договора и, следователно, няма да създаде право на възстановяване. Продавачът ще съобщи на потребителя, че ще отхвърли искането за теглене от получаването на продукта. В случай че Продуктът вече е пристигнал обратно на Продавача, той ще остане на Продавача за изхвърляне на потребителя за вземането, което ще трябва да се извърши срещу такса и на отговорност на потребителя.

11.10 В в случай на частично оттегляне от Множество поръчки, сумата на разходите за доставка, която трябва да бъде възстановена в полза на потребителя, ще бъде количествено определена пропорционално на стойността на Продукта, предмет на оттегляне. Например, потребителят е направил поръчка на стойност 200,00 евро, която включва два продукта, първият на стойност 50,00 евро и вторият на стойност 150,00 евро, и върне продукта на стойност 150,00 евро, на потребителя ще бъде възстановена сума, равна на до 75% от направените разходи за доставка. Във всеки случай сумата на разходите за доставка, която трябва да бъде върната, никога няма да надвишава реално платената от потребителя.

Член 12. Правна гаранция за съответствие

Всички продукти, продавани на уебсайта са обхванати от законовата гаранция за съответствие, предоставена от членове 128-135 от Законодателен указ N. 128-135 от Кодекса на потребителите (Правна гаранция).

За кого се прилага

Правният Гаранцията е запазена за потребителите. Следователно се прилага единствено за потребители, които са направили покупката на уебсайта за цели, различни от предприемачески, търговски, занаятчийски или професионални дейности.

Когато е приложимо

Продавачът носи отговорност спрямо спрямо потребителя за всяко несъответствие, съществуващо към момента на доставката на продукта и което става видимо в рамките на две години след доставката. Продавачът трябва да бъде информиран за несъответствието, под наказание за отнемане на гаранцията, в рамките на два месеца от датата, на която е открито.

Освен ако се докаже противното, несъответствието се материализира в рамките на шест месеца от датата на доставка на продукта се приемат за съществуващи след последното, освен ако предположението е несъвместимо с естеството на продукта или с естеството на несъответствието. Считано от седмия месец след доставката на продукта, тежестта на доказване, че несъответствието вече е съществувало към момента на доставката на продукта, се носи от потребителя.

За да вземе предимството на правната гаранция, трябва да предоставите доказателство за датата на закупуване и доставка на стоката. Поради това е препоръчително, за целите на доказване на покупката, да пазите фактурата, изпратена от Продавача, както и транспортния документ или всеки друг документ, удостоверяващ датата на покупката (като извлечение от кредитна карта или банково извлечение ) и датата на доставка.

В случай на прекратяване на договора, Продавачът ще върне на потребителя общата платена сума, състояща се от покупната цена на Продукта, разходите за доставка и всякакви други допълнителни разходи. В случай на намаление на цената, Продавачът възстановява сумата на намалението, предварително договорена с потребителя. Сумата на възстановяването или намалението ще бъде кредитирана към средството или платежното решение, използвано от потребителя за покупката.

Продавачът не носи отговорност в случай на щети от какъвто и да е вид в резултат на неправилно използване на продукта или в случай на повреда в резултат на непредвидими обстоятелства или непреодолима сила.

Ако сте направили покупката като „професионалист“ в съответствие с разпоредбите на Кодекса на потребителите, предходните параграфи на това член не се прилагат. Законовата гаранция, предвидена в чл. 1490 от Италианския граждански кодекс.

Член 13. Стандартна гаранция на производителя

13.1 Продуктите, продавани на Уебсайта, могат, според естеството си, да бъдат обхванати от стандартна гаранция, издадена от производителя (Конвенционална гаранция). Потребителят може да предяви правото си на гаранция само при производителя. Продължителността, обхватът (включително географски обхват), условията и процедурите, видовете обхванати щети/дефекти и ограниченията на стандартната гаранция се определят от всеки производител и са посочени в така наречения гаранционен сертификат, съдържащ се в опаковката на продукта. Стандартната гаранция е избираема по естество и не добавя, замества, ограничава, накърнява или отменя правната гаранция.

Член 14. Приложим закон и юрисдикция; извънсъдебно уреждане на спорове - Алтернативно разрешаване на спорове/Онлайн разрешаване на спорове

14.1 Договорите за покупка, сключени между вас и Продавача, се уреждат от италианското законодателство. За потребителите, които редовно не пребивават в Италия, ще се прилагат евентуално по-благоприятни и задължителни разпоредби, предвидени от правото на държавата, в която те обичайно пребивават, и по-специално във връзка със срока за упражняване на правото на отказ, до срока за връщане на Продуктите, в случай че Потребителят желае да упражни това право, към методите и формалностите за съобщаване на това право и към правната гаранция за съответствие.

14.2 Ако сте „потребител“ , за всеки спор относно прилагането, изпълнението и тълкуването на настоящите Общи условия за продажба, съдът е мястото, където пребивавате или сте избрали местожителството си. Ако сте „търговец“ за какъвто и да е спор, свързан с прилагането, изпълнението и тълкуването на този документ, съдът, където е седалището на Продавача в съответствие с разпоредбите на член 1 по-горе, ще има изключителна юрисдикция.

< p>14.3 Съгласно член 141-sexies, запетая 3 Законодателен декрет от 6 септември 2005 г. N. 206 (Кодекс на потребителите), Продавачът информира потребителя като краен потребител, когото член 3, запетая 1, букв. а) от Кодекса на потребителите, че в случай, че е подал жалба директно до Продавача, в резултат на което не е било възможно разрешаването на възникналия спор, Продавачът ще предостави информацията относно организирането на Алтернатива Разрешаване на спорове за извънсъдебно разрешаване на спорове, свързани със задължения, произтичащи от договор, сключен в съответствие с тези Общи условия за продажба (организации за ADR, както е посочено в член 141-bis и следващите от Кодекса на потребителите), като също така се уточнява дали иска да използва или не тези организации, за да разреши спора.

14.4 Освен това Продавачът ви информира като потребител, който в член 3, запетая 1, букв. а) от Кодекса на потребителите, че е създадена европейска платформа за онлайн разрешаване на потребителски спорове (Платформа за ODR). Потребителят може да разглежда ODR платформата на следната връзка: http://ec.europa.eu /consumers/odr/; чрез платформата за ODR потребителят може да види списъка на организациите за ADR, да намери връзката, пренасочваща към всеки един уебсайт и да започне онлайн процедура за разрешаване на спорове, в които той участва.

14.5 Каквото и да е е резултатът от процедурата за извънсъдебно уреждане на спорове, свързани с потребителски отношения чрез прибягване до процедурите, посочени в част V, дял II-bis от Кодекса на потребителите, във всеки случай потребителят винаги има право да заведе правно иск пред компетентния съд.

14.6 За всякакви спорове, свързани с прилагането, изпълнението и тълкуването на тези Общи условия за продажба, потребителят, който пребивава в държава-членка на Европейския съюз, различна от Италия, може също достъп до европейската процедура, установена за искове с малък материален интерес, с Регламент (CE) № 861/2007 на Съвета от 11 юли 2007 г., при условие че стойността на спора не надвишава 2 000,00 евро, без лихви, права и разноски. Текстът на регламента може да бъде намерен на уебсайта www.eur-lex.europa.eu.

Член 15. Грижи за клиентите и жалби

Можете да поискате информация, да изпратите съобщения, да помолите за помощ или да изпратите жалби като се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Продавача, както следва:

  • по имейл, като пишете на: [email protected]
  • по телефона, като се обадите на: +39 02 87165556.

Продавачът ще разгледа оплакванията, като отговори в рамките на 3 дни от получаването.